? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 19, 2011

my citer..

once upon a time,ade sebuah negeri yang diberi nama Atas Awan.mempunyai pemerintah yang sangat adil iaitu Raja raden Setiagagah dan isterinya bernama Tunku Permaisuri Wan Melati.mereka telah lama inginkan seorang puteri.setelah beberapa tahun selepas bernikah mereka dikhabarkan dengan satu berita gembira..Tunku permaisuri hamil anak sulung.




then,riuh la satu negeri akan perkhabaran ini.ada rakyat jelata yang mengadakan majlis keramaian bagi menunjukkan kegembiraan mereka.malah ramai kaum hawa yang datang ke istana untuk menawarkan diri sebagai pengasuh kepada pewaris tahta yang belum lahir itu..



sepanjang kehamilan tunku slalu sahaja mengidamkan sesuatu yang ganjil sahaja.pada satu masa,tunku amat mengidamkan durian.raja telah mati akal kerana tiada satu pohon durian di dalam negeri itu yang sedang berbuah ketika itu.



maka,raja tersebut telah menitahkan segala pengawal istana agar segera menemukan buah durian dan baginda juga telah menawarkan ganjaran kepada rakyat jelata yang boleh mempersembahkan kepada baginda buah durian.



terdengar sahaja titah itu,seluruh rakyat berusaha mencari durian demi tunku permaisuri yang mengidam ketika itu.ketika semua orang di dalam negeri buntu,maka tampil la seorang anak kecil membawa durian kepada tunku.tunku amat gembira sekali.raja mengotakan janjinya.sebagai ganjaran anak kecil itu akan diperjodohkan dgn puterinya,meskipun tidak tahu jantina anaknya.


anak kecil itu juga dibenarkan keluar masuk istana.tetapi rakyat berasa musykil kerana tiada satu orang pun yang tahu gerangan anak kecil itu.perihal anak itu menjadi buah mulut orang kampung..









p/s:ada sambungan la..